Jag har gått för långt, kan inte sluta gå

Då var första skoldagen avklarad! Och tro det eller ej, men den vart faktiskt rätt lyckad. Vi fick lite glass osv så klagar inte. Schemat för iår suger dock, men finns inte så mycket att göra åt det... Slutar 4 både på fredagar och måndagar. -.- Får hoppas att lärarna bara drev och att våra riktiga scheman kommer imorgon!

Efter skolan stack jag och elsorna hem till Elsa M där även Alexandra var. Vi chillade hemma hos henne några timmar och sminkade varandra osv haha! Sen gick jag, Elsa B och Alex och köpte almenacka och lås till skolan. Haha satsare! Efter det drog jag till Magda och hon följde med mig till tunnelbanan den gullungen! Men vi typ snackade och lite sånt, sen satte jag mig på tåget hem. Mötte Lena vid tunnelbanan och vi åkte in till Vällingby och köpte lite mer saker till skolan. 

Just nu lyssnar jag på massa emo musik haha. Är fett deprimerad idag, vet inte varför! Kan vara för att sommaren snart är slut och vintern kommer, kalla nätter...


Bild från igår haha!



Kom ihåg mig?