När jag ser dig blir jag lycklig

Detta måste jag göra:
- Köpa plattång + bodysplash
- Plugga till SO samt NO
- Ta med Matteboken hem och plugga
- KONCENTRERA MIG PÅ LEKTIONERNA!!

Ska börja sätta upp mål i början av varje vecka, och sen på söndag får jag stryka bort det jag klarat! Vi får se hur det kommer gå haha, men förhoppningsvis bra. När jag ändå skriver kan ni få se lite av min vecka:

Tisdag Soc möte 09:00, utflykt med skolan, sitta på läxhjälpen och plugga!!, dans, hem och plugga.

Onsdag
 Skola, träffa Tilde, Felix och Tobias, dans.

Torsdag Skola, träffa *** ;) 

Fredag Skola, hem till Elsa M och fixa sig? Får se om vi drar på fest osv... På kvällen sover jag iallafall hos Wille med Sean, Elsa B, Jimmy, Caroline typ och säkert några fler!

Lördag PARTY HARD U KNOOOW

Söndag Dans 12-17, hem och plugga.

Yeah! Sounds nice. Har faktiskt tid till både kompisar, dans, plugget och allt samtidigt! Trodde inte det i somras men det funkar faktiskt hyffsat bra. Vill bara inte tappa kontakten med alla jag lärt känna under sommaren så kanske borde variera med mitt umgänge snart. :(



Hade fuldag idag så det fick bli några svartvita bilder med bästisen



Kom ihåg mig?