Sista dagen på sommarlovet

Känns helt sjukt att skolan börjar imorgon. Det finns så många människor jag skulle vilja träffa idag men tyvärr så funkar det ju inte riktigt så... Vi får se vad jag gör idag. 

Sommarlovet har varit riktigt bra i det stora hela. Det var synd att jag inte åkte utomlands något, men nu vet jag ju hur det känns. Nästa år ska jag nog åka iallafall någonstans, men mest va i Stockholm då med. Har lärt känna så himla många nya människor, människor som jag även hoppas kommer stanna i mitt liv. 

Nu i 9an blir det väl att lägga ifrån sig kompisarna och satsa på skolan och dansen. Självklart ska jag umgås med vännerna så fort jag får tid över, vilket jag hoppas blir ganska mycket ändå. 

Men jo, Sommaren 2012 har nog varit den bästa hitills. För den här sommaren har jag verkligen levt livet, tagit vara på varenda dag, sekund och timme. Jag har lagt undan alla bekymmer och fokuserat på mig själv.



Imorgon är jag fast med dessa människor, okej jag skoja ni är underbara. 9an ska bli bäst, det ska jag se till. 



Kom ihåg mig?