ÅRSRESUMÉ 2012

Kände att jag inte alls skrev någon bra sammanfattning så börjar om igen, haha. Lite mer detaljerat den här gången!

JANUARI
Ska jag vara ärlig så började 2012 inte alls bra. Mådde rätt kasst pga lite privata anledningar som endast mina närmaste vet om osv, och även fast folk hjälpte & stöttade mig mådde jag dåligt. Kändes ibland som att folk bara ville få ut skvaller av mig än att dom verkligen brydde sig. Vilket var jobbigt. 

Iaf så umgicks jag mycket med bl.a. Melissa & Carro på den tiden. Gjorde egentligen inte så mycket på dagarna då dansterminen inte hade gått igång ännu, satt mycket vid datorn haha geek. Sminkade mig också SKITFULT! Alltså jag mår verkligen dåligt när jag kollar bak i arkivet på dom bilderna haha!

En speciell kväll jag kommer ihåg var att jag & Sofia sov hos Emmeli och Johanna, och det var jättemysigt. Vi kollade på film, åt godis & bara hade det jättemysigt. Det var typ som ett avslut för Emmeli eftersom hon skulle sluta. Någon vecka efter hade vi även uppvisning på våran dansskola.



Februari
Dans-terminen började. Dansade rätt mycket och umgicks jättemycket med Sofia. Snackade även Skype rätt ofta då, med bl.a. Jonathan. Kommer ihåg en dag när vi snackade i flera timmar och han hade sin cam på, så skulle han gå hem och filmade det för mig hahah. 




Mars
Gick ju i 8an då och hade rätt svårt att ta skolan seriöst. Blev mycket bus på lektionerna och ångrar faktiskt att jag inte jobbade mer. Iaf så kommer jag inte ihåg något speciellt den här månaden, eller jo i skolan på svenskan jobbade vi med film! Blev indelad tillsammans med Emelie, Jennifer, Olivia & Maria. Våran film blev väldigt satsig haha. 



April
En månad jag kommer komma ihåg väldigt väl, just för att det var då som min fina dansgrupp bildades! Är så glad att det hände, tjejerna betyder så mycket för mig & att få dansa med dom är så roligt. Det var dock väldigt stressande, vi dansade varje dag, hade loppisar, privatlektioner & allt gick så fort då det bara var någon månad kvar till både Let´s move cup och SM!

Let´s move cup var iallafall i slutet av April. Tävlade bara singel och grupp, gick jättedåligt i singel men vi kom 4a i grupp! På våran första tävling! Vi fick dock inte prick med gud vad glada vi var.








Kom ihåg mig?