I know what your used to, and I can show you something thats better

Kom hem för en stund sedan, har precis duschat och ska snart fixa mig och sedan möta upp tjejerna. 
Gårdagen var riktigt grym!! Mötte upp Denise, Julia, Olivia & Frida i tcentralen. Vi gick runt i affärer och sedan slutade vi upp på donken, där vi åt osv. Efteråt åkte vi till en hemmafest i bromma, lärde känna lite människor och det var så jävla grymt. Iaf så tog jag massa bilder osv men mitt internet cpade sönder för det stod att jag inte hade något typ, men jag hade ju tankat... Iaf så blev det ingen bra uppdatering på instagram, orkar inte koppla mobilen i datorn så ni får biderna sen.

Efteråt bestämde vi oss att övernatta i Julias lokal.
Vi kom fram till julias lokal vid 3 tiden, då var vi helt slut så alla samlades iaf i vardagsrummet (då hade vi även tagit med oss annat folk dit, kommer inte ihåg namnet på alla dock...). Vi var då i en källare utan 3G så alla var tvungna att vara sociala, men det var mysigt för vi låg och snackade & någon typ berättade massa spökhistorier haha. Det var lite läskigt dock, inga fönster eller nånting dessutom var det typ kolsvart... Vi somnade vid 5 och vaknade 11, då slängde vi ut alla utom oss själva. Sedan satt vi bara och snackade till runt 3-4, då gick vi till en pizzeria och åt. Efteråt åkte jag hem i sällskap av Olivia.

myyyycket text men whatever.



Kom ihåg mig?