KAN INTE SOVA

Åh herregud vad mitt dygnsrytm är fuckat... Inte varit så dålig på att sova sen typ i somras och nu har det kommit tillbaka igen. De senaste två dygnen har jag knappt fått någon sömn (måste ha sovit typ 4 timmar max på två dygn), och ändå känner jag inte att det har fått någon effekt på min kropp. Försöker fundera ut senast jag åt, gick på toa och gjorde normala saker haha... Dom här två dagarna har verkligen varit crazy, men ändå stört roliga! Åh herregud alltså.

Jaja, nu när jag ändå inte kommer få någon blund inatt heller kan jag lika gärna blogga. Här kommer en sån där standard lista-resumé från 2012.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja, det kan man verkligen säga att jag har!

 Hur har ditt 2012 varit? 2012 har nog varit so far mitt livs bästa år. Dansen, vännerna, skolan. Allt är så jävla bra. Det började dåligt men allt positivt som har hänt väger över det så mycket! 

Största misstaget iår? Umgåtts för lite med min underbaraste familj.. Känns som att vi glidit isär jättemycket. 

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det hoppas jag verkligen.

 Blev du kär i år? Nej.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 18-20 maj!

Vad är din största framgång 2012? Skolan, mitt sociala umgänge

 Bästa köpet? Ett bälte som jag fick av Sofia, mina hunters, mina svarta jeans! 

 Vad spenderade du mest pengar på? Fika... Och kläder!

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangnam style, don’t you worry child, call me maybe, hela min 2012 spotify lista. 

 Vem har du umgåts med mest? Har varit lite från och till med alla!

Bästa minnet från 2012? SM, alla tävlingar, en klockren kväll på skinnarviksberget och den här helgen.

 Har du haft ett förhållande under 2012? Nej :)

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Ett seriöst förhållande...

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat mer, umgåtts mer med min familj

 Vad önskar du att du gjort mindre? Inte öslat onödig energi på vissa saker

 Favoritprogram på tv? Pretty little liars

 Största musikaliska upptäckten? Kommer inte på någon nu...

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kamera

 Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med familjen + Sofia på en resturang, men hade tjejmiddag nån dag efter!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om jag hade rest utomlands

 Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och massa roliga fester

 Vem saknade du? Pappa!

 De bästa nya människorna du träffade? Fått tillbaka kontakten med Denise & Julia!

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Plugga mer, undvik drama, umgås med dom som får dig att må bra, sluta försök rädda saker som redan runnit ut i sanden, festa, ha kul, ta vara på alla chanser, sluta fega ur i stundens hetta.

 




Kom ihåg mig?