My bracelets brings out all the boys to the yard



Försöker fortfarande förstå det här med kameran, men har inte lyckats hitta tillräckligt med tid ännu.
Iaf så sov jag hos Jennifer igår, vi åt bl.a. pizza & frukt doppat i choklad, goooott! 
Imorse åkte hon iväg till Nyköping och jag åkte hem. Åkte in till stan en stund och kollade på lite saker, vi skulle på bio också men det blev inte av. Just nu sitter jag mest och fördröjer tiden, tänkte slänga upp ett inlägg på saker jag köpt under dom här veckorna då bloggen legat nere. 

Får se om jag drar ut ikväll, det är ju trots allt lördag. Fast det är kallt, haha verkligen det sämsta med vintern. Går fan inte att gå ut för frisyren och sminket blir fult direkt och då förstörs hela ens humör. :( 

Men det är samtidigt mysigt att vara hemma. Gooosiiit 




Kom ihåg mig?