I try my best but it feels like im never good enough

Har äntligen tagit tag i det här med designen, just nu ser det helt kaos ut i bloggen men ska försöka fixa det med tiden. Är iallafall nöjdare än vad jag var innan och det betyder ju att de går framåt.

Den här helgen har varit mysig, jag sov över hos Jennifer igårkväll och vi satt uppe och kollade på Channing Tatum filmer, eller baby channing som vi kallar honom haha. Riktigt mysigt var det iallafall! När jag vaknade idag stack jag hem och duschade, fixade mig osv sen mötte jag upp Jennifer igen. Vi träffade hennes kompisar och stack till en hemmafest i Jordbro. Helt ok var den väl men efter ett tag kände jag att det räckte och vi (Jag och Jennifer + några tjejer) tog sällskap hem. 

Har inte några speciella planer på imorgon. Ska följa med Jennifer på ett ärende, och sen ska jag på bio kl 6. Annars så får vi se... Har egentligen dans också men ser inte ut som att någon annan ska dit så jag skippar nog det. Godnatt hörni!




Kom ihåg mig?