Its friday friday

Idag efter skolan åkte jag in till gymnasiemässan med Elsa och Elsa, lol nya ung08 typ? Iaf så var vi där en stund men det var rätt dött eftersom de inte alls va lika mycket folk som gårdagen och sen var det lökigt också... träffade iallafall finaste denise efter ett tag, inte sett tjejen sen Chris brown och gud vad jag saknat henne! Vi gick iallafall runt och bara snackade, hjälpte henne att välja gymnasium osv.

Sen drog iaf hennes klass och jag mötte upp Elsa M igen, vi åkte till fryshuset och mötte upp en tjej och sen tillbaka till gymnasiemässan där vi bara gick runt. Lite ovärt men w/e, finns typ ändå inget annat att göra. De va iaf knappt nån folk kvar så de va rätt tråkigt, så vi va bara där en stund och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och ska snart hem till Alexandra där Elsa M också är. Får se vad vi hittar på ikväll. 



Kom ihåg mig?