Min efterblivna helg

tja! längesen jag skrev här typ. förlåt för den dåliga uppdateringen men helgen har varit i full gång hela tiden. vara ute med kompisar under fredagen i bromma, vby och hsby och bara ha det allmänt chill med bland annat denise, marcus, isak, julia, natha, paolo, viggo/biggie haha, alexander och typ massa fler jag inte kände - möta upp magda, elsa och elsa och sova där (bor ju hos magda atm så aa, haha fan vad jag pendlar mellan att bo hos folk) - lägga sig 3 vakna 5 - åka till sofia och fixa - bila ner till eskilstuna och kolla på rikstävling i 12 timmar  - åka till stockholm halv 11, vara framme 12 och under den tiden ha stört panik om vart man ska ta vägen - sova, vakna 11 och dra iväg på dans - komma hem till magda runt 3 och vara helt slutkörd, kolla film äta middag och prata om helgen eftersom vi inte setts sen i fredags och då typ inte orkat prata med varandra för båda va så trötta haha ! - dra ut och träffa nova och mickis med magda - chilla lite överallt på söder - dra tillbaka hem - och nu ska jag plugga. lyckad helg! nu är jag iallafall slut och ska gå igenom engelskan lite snabbt, puss!



Kom ihåg mig?