Ändrade planer jaooo

Ska sätta mig ner och börja plugga snart, har precis kommit hem från träningen är helt slut! Eller aa precis och precis, har ju ätit och duschat osv också... Men imorgon efter skolan har jag iallafall privatlektion med min dansgrupp, vet inte riktigt om jag har berättat så mycket om den på den här bloggen.

Min dansgrupp heter då Royal Activation, dock funderar vi på att byta namn. Den ägs av mig, Sofia, Alexandra, Fanny, Clara, Johanna & Andrea. Vi har startat den här gruppen helt själva och tävlat med den i ca ett halvår. Under den tiden har vi iallafall hunnit bli 8a i SM B-klass. Vilket jag tycker är grymt! Grupp är ju som sagt så sjuuuuuukt mycket svårare än par och singel. I grupp måste liksom allt sitta perfekt och ja, gah!

Vi går iallafall alla på samma dansskola så vi brukar boka privatlektioner för en vissa summa med pengar av våran tränare. Det är iallafall sjukt kul och då tränar vi på koregrafier osv. 



Jag och mina tjejer leker swag nivet :)
Vet att vi inte har dräkter än osv, men sömmerskan kostar såpass mycket att vi får samla in pengar på loppis osv.



Kom ihåg mig?