Btw nu har jag bestämt mig

Efter att ha funderat på det här väldigt, väldigt länge så har jag äntligen kommit fram till det. Blackebergsgymnasium heter skolan jag ska spendera mina kommande 3 år i! Jag är helt säker nu att det är där jag vill gå. Vet inte riktigt vad det var som fick mig att bestämma mig, men jag känner bara att det är dit jag vill. Jag vet inte hur jag ska ta mig dit eller om jag ens klarar det, men försöka det ska jag!

Ingen tror att jag kommer klara det och just därför blir jag mer beslutsam över att göra det. Blackeberg är ett av stockholms bästa gymnasium, och chansen att jag skulle komma in är minimal... Jag har liksom 200 poäng, haha. Och jag behöver ca 280 poäng för att ens komma in på sam. Men JAG SKA GÖRA DET! Från och med nu är det skola, skola, skola som gäller. Jag ska kötta nu, kommer bli så jävla värt nästa år!

Kommer stöta på massa med krångel påvägen, t.ex. att jag inte ens kommer bo i Bromma... Vi får se hur det blir! Har fortfarande ett år på mig att bestämma mig men det är bra att iallafall ha ett mål. 


Åh vad kul!!
Jag läser din blogg varje dag. Är lite creepy. Men du är ganska lik mig, med vissa saker, så det är kul att läsa din blogg. :)

Jag ska också välja gymnasium. Usch, har varit bestämd sen sjuan men velar hela tiden. Önskade att jag också bodde i stockholm, där finns ju fler valmöjligheter. Där jag bor finns inte särskilt mycket.
Jag kommer få åka ungefär 7 mil klockan 6 varje morgon..

Du bryr dig antagligen supermycket men haha.

Svar: Nej det är inte alls creepy, tycker det är skitgulligt! Blir glad av att du gillar den även fast jag ärligt talat aldrig hade fortsatt läsa den om jag hade varit en läsare haha! Men om du har några synpunkter eller hur jag ska förbättra det är det bara att lägga en kommentar. ;)
Ja jag borde inte klaga eftersom jag bor vid många bra gymnasium. Hoppas du kommer in iallafall! Åh herre hur långt tid tar det att åka egentligen? :(

Jodå vännen, alltid kul att lära känna sina läsare
Anastasia Mossiaguine




Kom ihåg mig?