Im back

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har haft alot going on. I fredags klippte jag ju mig som sagt, senare på kvällen stack jag ut med några kompisar påväg till fest. Vi gick runt till olika ställen i vad kändes som flera timmar, och tillslut kom vi fram till ett samlat folkmassa i tanto med UTAN ÖVERDRIFT över 100-200 pers. Jävligt mycket folk överallt! Där var jag väl i ca en halvtimme sedan taggade jag hem till Alexandra och sov över där.

I lördags hade jag loppis med tjejerna, nu är de bara 12000 kvar till våra efterlängtade dräkter. Efter loppisen åkte jag hem och åt middag samt bytte om, hem till Tilde, fixa sig, dra till utekrök, hem till Tilde, sova.

Just nu ligger jag helt död hemma hos Tilde. Ska snart åka iväg till dansskolan, där väntar 5 timmars nonstop träning. Älskar fan allt just nu, de börjar sakta gå bra




Kom ihåg mig?