Så jävla taggad

Suttit och kollat videos från SM hela kvällen nu. Är riktigt taggad på att bli bra nu!
Som några av er kanske vet har jag haft väääldigt dåligt självförtroende ang det med dansen osv ett tag, det började väl precis innan sommarlovet och nu har jag bara känt att det blivit värre och värre. Ibland har jag inte ens orkat gå till dansskolan för det. Det beror inte på att jag inte gillar att dansa för det gör jag verkligen, dansen är verkligen allt... Men ibland känns det som att dansen inte riktigt gillar mig asså ni fattar. Bara känt att allt är dåligt.

Men som sagt i livet får man inte stöd genom sånt här så det är bara att raska upp sig, ställa sig på egna ben (som btw är lite dåliga just nu) och kämpa vidare. För jag vet att om jag vill det tillräckligt kan jag få det. Så har det alltid varit. 

Och jag vill verkligen detta, jag vill det så jävla hårt. 

du är tjej... va nytt att ni har dåligt självförtroende. säg nå vi inte vet

Anstasia du ska verkligen inte ha dåligt självförtroende när det häller dansen <3




Kom ihåg mig?