Allt är bra

Massa bra saker som händer just nu. Dels så har jag fått ett sommarjobb, fick beskedet idag och är jätteglad!! Kommer jobba de tre sista veckorna av sommarlovet i Augusti och kirrar ihop 6000, vilket är såå värt. 
Den andra bra saken är att jag kom in på mitt förstahandsval på preliminära gymnasieval. Säger inte så mycket men det var verkligen en lättnad, imorgon kan man börja söka igen & just nu känner jag mig rätt osäker på vart jag vill gå. Aja, de löser sig.
För övrigt är jag helt slut i kroppen, tränat sammanlagt 6 timmar på dansskolan idag och igår, vilket kanske inte låter så mycket men de har verkligen varit intensivt så de har varit väldigt jobbigt. Imorgon har jag och min grupp bestämt oss för att ha en "vilodag", dock blir det inte mycket till vila för mig som bokat ett pass på gymmet.



Kom ihåg mig?