I won’t let go of you

Igår mötte jag Sofia och Brenda i Liljeholmen, vi åkte tillsammans till en fest som Cornelia styrde. Kände de flesta där sen innan, vilket var asbra eftersom det blev så mycket mera avslappnat. Vi spenderade kvällen där med massa prat och skratt. Vi var inte så jättemånga men åh va roligt de va ändå! Vid 2 tiden var de flesta tvunga att dra, så jag, Tove, Cornelia, Brenda, Sofia, Frida, Patrik, Emil, David och Alexander drog till donken för att få i oss lite mat. Faaan vad hungrig man var!! 
Vi sov iaf kvar där allihopa, på morgonen segade vi lite innan jag, Sofia och Brenda tog bussen till Brenda och chillade där. Vi kollade igenom massa gamla bilder på oss alla 3 från förr-förra sommaren när vi hängde mkt. hAHAHAH herregud vad jag skäms över mig själv, huur kunde jag gå ut sådär?! Iaf så åkte jag och Sofia efter en stund hem till henne och chillade med pll och jordgubbar. Vid 4-tiden mötte vi Fanny, Andrea, Johanna, Vivvi, Nessi & Clara i Fridhemsplan då vi tillsammans drog till sömmerskan för att fixa fram mått osv. Var iaf heelt slut nu när jag kom hem, har ätit och sitter nu och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. 







Kom ihåg mig?