Pick up where we left it

Igår vid 6-8 tiden var jag på dansskolan och tränade, tävling om bara nån vecka!! Efter de åkte jag hem och fixade mig, sen mötte jag upp Denise, Julia, Jocke, Erik & nån till i Slussen. Orkar inte gå in på detaljer om vad som hände, men de va sjukt ovärt! Iaf så mötte jag Magda, Mickis, Nova, Amanda och nån till tjej.. Vi drog till donken där Elsa, Jonathan, Ellen, Maja och Sofia var så hängde med dom typ också. Vi var iaf där ett tag, sedan följde jag och Magda med Mickis hem. Sedan promenerade vi bara hem till Magda där jag sov över.
På morgonen gick jag över hem till Alexandra och hälsade och snacka lite innan jag tog pendeln hem, har fixat mig, ätit mat, bakat, städat osv och nu ska jag väl dra in till söder och hitta på nåt roligt! Hade för mig att jag skulle friträna idag också men tydligen inte lol...

Åh, vill inte att lovet ska ta slut!! :(



Kom ihåg mig?