11 augusti 2013

Precis kommit hem efter att ha varit med om vad som kan ha varit bland de värsta i mitt liv!! Nej skämtåsido, det var faktiskt riktigt jävla mys. Dock var ju resvägen hem sådär... Iaf, i fredags sov jag, Julia, Denise och Olivia över i Julias lokal. Vi kollade på film & MTV, åt massa gotti och bara hade det asnice. På lördagen fixade vi oss tillsammans innan vi drog till Rebeckas landställe i Yxlan. Väl där var det mycket folk, både gamla och nytt folk vilket var sjukt bra. Vi grillade, lyssnade på asnice musik, folk badade, osv. Sov inte en blund under hela natten och allt var faktiskt riktigt bra. Dock blev man ju så sjuuuuukt seg på morgonen, alltså huvudvärken och allt!! Alla var helt bakis också så de va inte mys nånstans. Men de gick rätt bra ändå.
Nu ligger jag iaf hemma i min säng och är happy, ska snart få sova vilket ska bli så skönt då jag ej sov nåt inatt <3
 



Kom ihåg mig?