Funny days

De senaste dagarna har varit väldigt roliga!! Lots of fun <3
I fredags drog jag ju ut och träffade Denise och Julia, Marcus och deras två kompisar på kvällen och det var roligt. Kom hem lite väl sent och somnade dirr, vaknade 5 heheheh. Men det var kul iaf, var så trött när jag vakna och dagen var ju praktiskt taget slut så vilade bara hemma under lördagen. På söndagen träffade jag Mirjam och vi gymmade. 
I måndags var jag i skolan och efteråt hade vi nån form av klassmiddag som var jätterolig. Älskar min klass och det är roligt att umgås. Vi såg på en film, åt tacos och körde lite tävlingar! Efteråt mötte jag pappa på fika, det var mysigt :)
Idag var jag i skolan, slutade tre och drog till dansen och fritränade, sedan sprang jag hem, fixade mig och drog till julminglet i skolan med alla 1or och 2or. Det var kul att träffa nya ansikten och snacka med folk från andra klasser och det var allmänt nice! Bjöds på glögg osånt också (förhoppningsvis alkoholfritt xD)
Efteråt drog jag, Mirjam och Miranda till starbucks och fikade. Sedan gick jag och Mirjam runt lite i tc sen springa hem för att hinna med PH!
 
Hoho älska livet, om tre dagar drar jag till estland med bästis! Längtar såå till att hon möjligtvis ska börja i min skola, vore så roligt :):) Julafton om en vecka också, nirre



Kom ihåg mig?