Kalmar

Guud vad lyckat Kalmar blev! 
Resultatmässigt så vart de faktiskt riktigt bra, i par kom jag och Johanna trea och i singel så vann jag! Japp you heard me, jag hamnade på en förstaplats! Såå fina pokaler och är verkligen jättenöjd. Resan var även väldigt rolig och har haft kul med alla på dansskolan och skapat nya uppfattningar, bara positiva såklart! 
Åh vad jag älskar att åka bort och lämna Stockholm, även om det bara är för en helg. Nu är det iaf tillbaks till vardag och nästa helg ska jag tävla singel igen i Örebro! Lite knas med hur jag ska komma dit bara men det löser väl sig eller nåt, hehe. 
 

Lööööögnare

Som vi tydligt kan se så är det där en silverpokal vilket uppenbarligen betyder att du hamnade på andraplats

Du klistrade bara för tvåan

Inte ens din tröja talar sanning

PINK=ROSA fast den är LILA

Och om man tar en titt där dina fötter borde vara så kan man se att du är ett spöke vilket förklarar allting

It all makes sense now

Fast nu när jag tänker efter så är det rätt så otroligt att ett spöke kan komma i andraplats på en danstävling så på det viset så är jag glad för din skull




Kom ihåg mig?