Lite funderingar

Sitter just nu ensam i mitt mörka rum och bara funderar. Det är seriöst helt kolsvart här inne, då solen gått ner och jag inte orkar tända lampan. Man kan verkligen inte tro att klockan bara är fyra. 
Iaf så bokade jag resan till Romme idag med skolan, kommer bli så kul! Annars så sitter jag bara och ser på gossip girl och är avundsjuk på chuck and blairs love. Shit, finns det ens i verkliga livet? Att vara så beroende av en annan person, älska någon så att det gör ont? Dom två är ju ren magi typ. Vill också ha det så. Känns inte riktigt som att jag är kapabel till att uppleva det haha. Lyssnar även på låten jag la upp här för en stund sedan vilket inte gör saken bättre då den är så himla deprimerande. Allt är typ lite depp just nu. Inte med livet , mitt liv är bra, men bara just nu idag så är allt så mörkt och tråkigt. 
Aja, ska ner och fira och äta tårta nu. 
 
^igår
 



Kom ihåg mig?