Sjuuuuuuukt tagg

Okej! Kan börja med att säga att allt äger just nu. Svävar bland moln. Vill inte sova, äta eller dricka. Vill bara leva. Varenda jävla sekund. För allt är så jävla underbart. INGET går fel just nu. Allt går som planerat♥
Ska försöka berätta lite vad jag har hållt på med men kommer inte ens gå att förklara.

I fredags efter julavslutningen drog vi några i klassen och åt på Vapiano. Det var riktigt mysigt och gott. Sedan drog jag hem, packade snabbt och mötte upp Alexandra. Vi gick ombord båten och så var vi påväg till Estland. Fyfan vad roligt det var! Människorna var sköna, vi lärde känna ett gäng (Rasmus, Jocke, Tobias och Daniel) och hängde med dom båda kvällarna. Riktigt skööööna, asså jag dör när jag tänker på dom. Tobias hahahahah. Jävla skåningar/isländare. Hahahaha. Iaf så hängde vi med dom och ah, allt var bara helt underbart! Sov väl totalt 3 timmar under hela resan så blev inte så mycket sömn alls, vi hängde överallt och hade endorfiner. Åh alex bästisfästismestis!<3 Iaf så var det helt awesome och vi ska självklart åka dit 2014 igen. Direkt när vi kom hem så slängde jag väskan sen drog jag och mötte Olivia. Vi satte oss på ett fik och satt där i 3 timmar och hade det riktigt mysigt. Pratade om allt och taggade upp oss för lovet. åÅåååhåh vad jag älskar den bruden alltså! Shit vad roligt vi kommer ha 2014 samt nyår :* Tänkte även sova hos Sofia den kvällen men gjorde inte de tillslut, ångrar de som fan saknar henne :-(
Sen idag så har jag varit i stan och köpt sista presenterna, sen så har vi bara storstädat här hemma och fixat så jävla mycket. Är helt slut. Men allt är så fint och mysigt nu! Imorgon kommer det sjukt mycket människor över och det ska bli så awesome, Alexandra ska även fira jul med oss så det kommer bli ännu roligare! 
Sen är jag sååååågåååsåsåsåssåå taggad på helgen!!!!!!!!!!!!! Ni får veta vad som händer dåååå mmm.
Tänkte även bara säga att jag troligtvis kommer sluta blogga här. Eller göra den privat. Kan ändå inte lägga upp bilder då kameran på min iphone krånglar 99% av tiden så kan aldrig ta bilder vilket e tråkigt. 
 



Kom ihåg mig?