Stabil vänskap

En rolig sak som hände idag, kanske inte rolig men mysig, var att när det började snöa imorse (första snön O-M-G) så var min första tanke att ringa till Mirjam och berätta det. Vilket var exakt det jag gjorde men hon hann inte svara, sedan ringde hon mig några minuter efter men då såg inte jag det. När vi sedan kom till skolan frågade hon varje jag ringde så berätta jag att jag bara ville säga att det snöade och då sa hon att hon också tänkte ringa mig för att säga det. Hahaha kände att det var lite smågulligt faktiskt. Att man kan ha människor i sitt liv som man ringer upp bara för att säga saker som "det snöar.", bara för att man gillar att dela sina tankar med dom..♥
Glaaad to have you babe!!
 
Annars då? Enda sedan jag kommit hem idag har jag hållt på och fixat med en massa. Har lite ont i huvudet nu av att sitta vid datorn så ska ta en paus en stund, sedan fortsättaaa för måste verkligen ta tag i det!! 
 



Kom ihåg mig?