Tillbaka i stockholm

Åkte ju till örebro över dagen och tävlade, tog tåget och fick sällsis av Bella. För övrigt så vann hon i sin klass, såå duktigt!!♥ För mig gick det inte lika bra, gick vidare till semifinal iaf så är väl på ett sätt lite nöjd typ. Men aja. Lite synd att det var sista tävlingen den här terminen, men är så himla taggad till nästa termin!!! Åh shit vad jag älskar discodans♥ Helt ärligt så vet jag inte vad jag skulle gjort utan discodans.. Den har verkligen byggt upp mitt självförtroende (fast den ofta förstör den också...). Aja tänkte mest skriva att jag är lycklig, och jag vill inte att den här tiden ska ta slut. Vet inte vad jag skulle göra utan dansen faktiskt. Ska göra det bästa jag kan av de 2,5 åren som är kvar!!
 
Nej men seriöst. Känslan att tävla, sammanhållningen,ALLT. Jag förstår det kanske inte nu men en del av mitt hjärta kommer krossas när den här tiden är över. :( Lärt mig att inget varar förevigt och man måste verkligen ta vara på allt.<3
 
 
 



Kom ihåg mig?