Godnatt bröder & systrar

Sitter just nu i mitt rum tillsammans med Felicia, Denise & Julia. Vi kom precis hem och ska typ sova nu.
Dagen har varit bra, vart inlåst hemma eftersom jag ska ha loppis med klassen imorgon. Iaf så kom sötisarna hit och gjorde mig sällskap. Vi satt hemma och kollade film en stund och sen drog vi ut och träffade några här i Stuvsta. Vi va hemma hos en kille som bodde fett nära mig, så vi kunde va ute läängee. Men det var skitkul och vi skrattade massa, har massa videos också från kvällen. Lite segt bara att jag endast har wifi i skolan & hemma så kan typ aldrig ta bilder till insta osv...

Aja, segt ska iaf sova nu godnatt!♥
Nu är helgen slut... Den har iaf varit rätt bra med tanke på omständigheterna, halva bromma + blackan borta :( Men nääästa helg då jävlar. Love liiifeeeee!


 



Kom ihåg mig?