It might feel like

Nationella imorgon då. 
Taggaaaa!! Fast nä.. En sak som är possitivt är iaf att vi får ta med mat till provet, självklart satsar jag stenhårt med mörk choklad, frukt, drickyoghurt osv. ;) Efter provet ska jag & Jennifer testa den där yolli grejen alla snackar om!! Ska nog bli gooooott. 

Annars så är det bra (förutom att vi ska vakna så tidigt imorgon). Hade faktiskt tänkt att sova om en stund.
Dagen har varit rätt bra, skolan var sjuuuukt seg. Kände mig bara allmänt tråkig, ful och deppig. Usch.. Men efteråt träffade jag upp mamma & åt på subway för att cheer me up liksom. Träffade även Denise & Julia, vi drog till tc och gick på stan... Eller ah, dom gick på stan, hade inga pengar. :P Det har iaf kommit sjuuukt mkt fina kläder, måste gå på stan seriöst!! Synd bara att man är pank. Får väl tigga nånstans eller nåt. (Hej mamma om du läser det här vi kan gärna gå på stan snart hihi)
Men vi fikade iaf och snackade och hade roligt. Känner mig lite mer uppmuntrad nu, så ska försöka ha en bra dag imorgon. Vet faktiskt inte varför jag hade en dålig dag idag.. Hade bara dålig hårdag, sminkdag, kläddag och allt där emellan. Segt. 

Nu känns det iaf bättre! Ska gå igenom lite på svenskan och sen sova. Gooodnatt kära vänner
 



Kom ihåg mig?