Min helg

Har engelska just nu så tänkte passa på att berätta om helgen!
I lördags så åkte jag in till stan och mötte Thea. Vi fikade, gick runt på stan och skrattade, pratade om allt möjligt samt gömde oss i ett omklädningsrum. Haha åh älskar den där tjejen. Iaf så har vi snackat lite om åreeet osv.

När jag kom hem åt jag snabbt innan jag drog till vby och mötte Denise & Julia. Haha vi satte oss på en buss mot Backlura ( Jag + Denise + Julia + Buss = en jävla massa huvudvärk för medpassagerarna och så gör någon alltid illa sig.. Iaf så drog vi till en hemmafest där, som tyvärr var rätt seg. Området var bra (finaste villan ever) men männiiskorna va sådär. Vilket va lite synd för vi visste en annan fest i närheten som tydligen va bättre!! Iaf så drog vi till donken och påvägen dit försökte tjejerna lära mig jumpstyle, gick ju sådär, suger. Men de va skitkul! Vi drog till donken (Jag, Rebecka, Julia och Josefine) och så chillade vi där. Hahahahaahhaah de va jättekul för de va massa weird saker som hände.. Vi filmade och skrattade mkt så kanske lägger upp nåt i framtiden :)
Runt 3-4 tiden skulle vi alla tagga hem men fick sova hos Rebecka med Josefine. Vi var hemma vid 4 och somnade direkt, vaknade vid 11 och kollade film och åt frukost. åkte hem vid 2, bytte om, åt lunch och sen åkte jag till dansskolan och tränade. Kom hem, åt middag, pluggade och sen somna jag! I de stora hela har helgen varit sjukt bra, dock riktigt kort.




Kom ihåg mig?