Nååån som vill skicka pengar?

Åh, finns så mycket som jag vill göra, köpa & beställa hem! Helt sjukt. Tyvärr så ekar plånboken tom så det får bli i ett annat liv... Vill resa, shoppa & leva. :(
Ska leva budget ett tag framöver för att kunna ha råd med allt. Skidresa till vemdalen om 10dagar & sedan ett varmt land på påsklovet. Förhoppningsvis Estland där emellan med Alex & ska även göra en sjukt rolig sak i Uppsala, möjligtvis i helgen, vi får se. Hoppas att det går igenom!! 
När man ändå talar om saker att längta till → alla täävlingar i vår som dessutom kostar en massa (men ändå så värt), vallentuna+rikstävlingen+SM+++flera. Gotland med klassen, balen, skolavslutningen, sommarlovet, GYMNASIET! Okej nu fokuserar jag alldeles för långt fram men tiden går ju så himla fort. Här får ni lite bilder jag tagit på sistone.

1. Jag för några timmar sen iväntan på att åka till dansen. 2. Jag och min honeybobo igår! 3. Jag imorse 



Kom ihåg mig?