Onsdag 17 Januari 2013

Har fortfarande inte vant mig vid att skriva 2013 haha!

Iaf, hejsan hörni.
Skoldagen gick rätt fort idag, och det känns skönt att inte ha några läxor nu! Sedan jag kom hem har jag bara suttit och gjort lite vanliga sysslor osv, städat rummet, målat naglarna och bara taggat upp inför helgen! Det är ju freedag imorgon! Grymt härligt. 

Ska åka till dansskolan nu & bara träna av mig, skööönt! Inte varit där sen i söndags av någon anledning, missade ju gårdagens träning & sen har jag ju slutat att träna på tisdagar pga allt plugg osv. Lite dött eftersom vi då knappt har några träningar. Men vi får se, kanske börjar på Jazz på måndagar! Skulle faktiskt vara roligt, sen är ju tekniken jättebra för discodansare. 

Men nu bara pratar jag pååå, ska åka och möta Johanna nu. Puss!

Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett iPhone skal, jätte enkla regler!
http://acandersson.devote.se/blogs/24257490/taevling-vinn-ett-iphone-skal.htm#WriteComment
kram♥




Kom ihåg mig?