2013 - - - -

Goodmorning bitchachos.
Somnade halv 9 igår vilket är jävligt ovanligt för att vara jag, men var så sjuuuukt trött. Är inte direkt piggare nu heller så ska bara klara av den här skoldagen sen ska jag back to sleep. :P:P 
Maaah mitt liv är upp och ner känner jag just nu, dramaqueeNZ yes you know it. 

Iaf så ska jag till skolan nu och ha en NO disskussion som jag har haft ångest över i flera veckor, nu vill jag bara få det överstökat! Igår när jag kom hem vid 8 tiden satte jag mig ner och pluggade asmycket, så känner ändå att jag har rätt så bra koll. Kommer nog säkert sluta med att jag sitter helt tyst dock & inte vågar tala, thats how I roll nivet... Jaja, hoppas på det bästa. Nu ska jag fixa mig lite sen dra till skolan, puss!

Åh vad fin du är! Älskar ditt hår, hihi.
Kram




Kom ihåg mig?