<3456677

Tjaaa!
Gårdagen firades på bästa sett, så himla många roliga moments och ja allt var bara bäst! Klockren kväll. Nu är jag bara ännu mer taggad på att göra 2013 till den bästa. Sitter för tillfället och känner mig bakis btw, fastän jag inte drack en droppe. 
 
Igår så åkte jag in till Stora mossen vid 8, mötte upp Marcus & Isak och tog sällskap med dom hem till Josefine. Väl där hade dom flesta redan dykt upp. Vi dunkade musik, dansade, folk blandade drinkar osv. Vi gick ut och smällde fyrverkerier en stund, när alla hade kommit drog jag, Denise, Julia, Rebecka, Josefine, Isak, Marcus, Hampus, Dimitri, Oscar & Leo till "den riktiga festen" i äppelviken. Det var redan fullt ös där & mycket folk. Lärde känna lite nytt folk osv, sedan blev vi utkastade HAHAHA. Det var nämlingen så att det bara var Rebecka som var bjuden typ, men hon tog med oss alla iaf. Iaf så tog vi med oss lite människor och satte oss på tåget igen till en fest i Spånga, några minuter innan 12 slaget gick vi av och förberedde fyrverkerier osv, alla var glada & hypade och det var så himla mysigt. När vi kom fram till Ängbyplan ringde någon från festen och sa att polisen hade varit där, så vi gick av och åkte tillbaka hem till Josefine. Där körde vi på efterfest med musik, dans, skräckfilm, karaoke & massa annat! Vi var uppe hela natten och allt var bara så himla roligt. Somnade strax innan 8 & vaknade sedan 11, då satt vi och mös alla i soffan, lagade mat tillsammans  osv. Åh fan vad alla där är sköna, riktigt roliga människor hela bunten alltså. 

Skrattat så mycket dom här dagarna, kärlek asså










Kom ihåg mig?