feels like my feet can lift from the ground

Heeej på er!
Ska berätta vad jag gjort dom senaste dagarna...

I förrigår (2/1/13) mötte jag upp Denise & Julia runt 9, vi tog sällskap till Hässelby villastad där det var en hemmafest. Älskar villor!! Srsly.. Kvällen var riktigt rolig, lärde känna massa nytt folk & blev glatt överraskad när även Andrea som jag inte träffat på typ en månad kom dit!! Vi bakade kladdkaka men orkade inte lägga den i ungnen så vi åt bara smeten hahah... Iaf så sov jag, Denise, Julia, Jesper, Simon, Gabbe, Filip, Julia2 & några fler där. Under natten åt vi mat, spelade fifa (JAG ÄGDE UT KILLARNA WOOOHOOO!!), snackade, lyssnade på musik och skrattade. Det var iallafall jätteroligt och vi somnade vid 12 på dagen. 
 

jag o boyzzeenn
J


Igår vaknade jag vid 4 tiden av att Sofia ringde mig, fick då skitbråttom hem & typ sprang hem, när jag kom fram sprang jag in i duschen och tvättade bort sminket och sedan satte på nytt, sedan sprang jag ut så jag inte skulle missa mitt tåg. Iallafall så åkte jag till hägersten och mötte upp Sofia, Zoe, Tess och Asala och åkte tillsammans hem till Cornelia. Där var även Tove, Vivvi, Mira, Frida, Deni och Olivia. Det var riktigt nice, älskar att bara ha tjejkvällar ibland och inte behöva bry sig hur man ser ut osv. Iaf så skulle vi tagga fest men vi fick typ inte komma eftersom vi var såpass många... Så vi stannade där men det var också kul, minnesvärd kväll!! egentligen skulle jag och Sofia också sova där men vi fick inte för hennes mamma så vi åkte istället hem till henne och kollade film. Födelsedagsbarnet!♥



Idag vaknade vi vid 2 tiden, vi bestämde oss då för att gå och se på bio så vi bokade in oss på Berättelsen om Pi som började 17.40, medans så fördröjde vi tiden med att kolla tv osv. Sen drog vi in till stan och kollade lite affärer och snackade, kände verkligen att vi behövde prata ut en massa om allt. iaf så såg vi filmen och sen va jag tvungen att åka hem. Nu sitter jag här och får inte gå ut. :'( Men det är skönt med att ha en hemmakväll också, imorgon ska jag iaf tagga ut igen! Näst sista dagen av lovet hörni! 




Kom ihåg mig?