Härmar lite bara

HAR
Har du ett förhållande? - Nej
Har du någonsin haft ett förhållande? - Haha ja
Har du allt du någonsin önskat? - Just nu önskar jag mig faktiskt inte något speciellt, så på sätt och vis ja. Har inte direkt något jag suktar efter, men vi får se kommer nog ändra mig snart :)
Har du syskon? - Ja, 5 st bröder
Har du någonsin velat dö? - Nej typ inte. Visst ibland har jag varit ledsen men har aldrig velat dö. 
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? - Massor, hatar att dela med mig av saker i mitt liv. Säger bara lite kort fakta typ om vissa saker så folk vet, resten behåller jag för mig själv. Hur många som helst har sagt att jag har så mkt känslor inom mig, själv märker jag inte av det så värst haha
Har du en egen dator? - Ja
Har du varit på en riktig konsert? - Japp, chris brown<3333
Har du några framtidsdrömmar? - Just nu är de nog gymnasiet, så rätt kortsiktigt
Har du druckit så mycket så du har spytt? - Dricker inte

Har du någon fobi? - Prata i telefon
Har du körkort? - Nej


VEM
Vem vill du träffa? - Pappa
Vem saknar du? - Pappa
Vem fick du senast ett sms av? - Använder inte min sms grej men på kik så var det Alexandra
Vem skrev du senast ett sms åt? - Alexandra
Vem skulle du ta med på bio just nu? - Jennifer ;)
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? - Typ ingen, öslar inte energi på att hata folk så onödigt
Vem vill du prata med just nu? - Ingen är skittrött
Vem bråkade du med sist? - typ elsa kanske.. men det var väldigt längesen, inte bråkat med någon sen det iaf och det känns riktigt skönt :)
Vems hus var du senast i? - Mitt
Vem ringde dig senast? - Alexandra
Vem ringde du senast? - Mamma


VAD
Vad åt du senast? - 2 frysta hallon lol 
Vad drack du senast? - vatten
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - " Klart du gör.... (Besatt) " HAHAHAHA <3333 min dess som skrev de
Vad heter du i mellannamn? - Mia LOL
Vad vill du heta? - Anastasia
Vad tycker du om homosexualitet? - Spelar ingen roll
Vad tycker du om abort? - Its ok
Vad ska du göra efter dethär testet? - Äta frukost
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? - En marc by marc jacobs klocka, och sen typ massa pengar
Vad gör du just nu? - Försöker vakna
Vad för sorts filmer gillar du? - saker med drama haha
Vad har du på dig just nu? - Trosor och en tröja
Vad ser du om du kollar åt vänster? - En tv
Vad hade du velat göra just nu? - Åka utomlands
Vad ska du göra imorgon? - friday friday


SKOLA
Vilken klass går du i? - 9an
Vilken skola går du i? - Mariaskolan
Trivs du där? - Förut hatade jag den, typ hela 8an och början av 9an. Nu älskar jag den, tkr skolan är skitkul!
Har du bytt skola nångång? - Japp
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? - Har blivit mkt bättre med det på sistone, så ja typ
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? - Har lite blandade betyg men typ VG? 
Kommer du bra överens med lärare? - Ganska
Vilket är ditt favoritämne? - So


KÄRLEK/SEX
Är du singel? - Japp
Vill du vara singel? - Typ inte
Är du romantisk? - Mmm
Spelar utseendet roll? - Tror att när man är kär tycker man automatiskt att personen är snygg/fin. Spelar nog inte så jättestor roll för mig bara han är rolig haha. Sen att jag känner mig attracted to him

RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? - Folk får väl göra vad dom viiill, 
Vad lyssnar du på just nu? - Ingenting
Vill du gifta dig i framtiden? - mm
Var skulle du ha flyttat om du hade kunnat? - Ingenstans typ
Är du helsvensk? - Helryss
Har du spotifypremium? - Nej
Vem beundrar du? - Mamma & typ Sofia




Kom ihåg mig?