Locked out of heaven

Imorse när jag vaknade satte jag på mig träningskläderna och gick ut och sprang. Så skönt att börja dagen så! Efteråt stretchade jag, duschade & åt frukost. Sedan har jag mest suttit och fixat inför imorgon, sista terminen i grundskolan juu! 

Runt 3-4 tiden stack jag och träffade Alexandra. Vi åt & snackade en massa gossip, sen var jag tvungen att åka hem. Nu ska jag nog bara sitta framför TVn tills jag blir trött nog för att sova.

Annars då? Är riktigt ledsen över att lovet är slut... Den har verkligen varit sjukt bra. Tagit vara på varenda sekund, omgivit mig av mina fina kompisar & skrattat så mycket. Livet har verkligen varit uuunderbart och nu känner jag mig verkligen uppvilad inför skolan!! Är även glad över att jag lyckats hålla mitt löfte någorlunda, har både hunnit med att plugga & tränat det här lovet. Glad tjej!



Kom ihåg mig?