You became the new drug I couldn't get

Har städat klart mitt rum och sitter nu och lyssnar på musik. Sov egentligen men Cw, Elsa & Erik ringde upp mig mitt i natten helt random och väckte mig... Så nu kan jag självklart inte somna om! 
Idag har jag inte gjort någonting egentligen, efter att ha kommit hem från Josefine satt jag mest bara vid datorn osv. 


Här får ni en bild på min nyårs outfit iallafall. Den vart ganska simpel & inte så jättefestlig, men den fick duga. Var osminkad på bilden men sminkade mig lite mer än vanligt så att jag skulle se lite taggad ut ändå.

Det virkade linnet är köpt på Bikbok & kjolen kommer ifrån H&M. Till det hade jag en skinnjacka från H&M, skulle även egentligen ha ett par klackar från DinSko som jag köpte i veckan, men eftersom det var så himla mycket is körde jag på mina Converse. Jag hade även på mig min Halsduk från H&M, men glömde den på festen så den lär jag väl aldrig se igen... 

Riktigt snygg outfit

Nice tits hon. Upload more pics with lesser clothes and you will get more readers




Kom ihåg mig?