Bal 2013

Alltså åh, så himla bra kväll! Kanske inte just själva händelsen men just att klä upp sig, sminka sig lite extra, fixa håret osv. Var så glad himla kvällen, TACK mina vänner för alla snälla ord och bara allt ni sagt. Har verkligen varit så jävla glad, mina vänner är dom bästa! ♥ Och tusen tack till Sofia, du e bäst i hela världen!! 
Lite synd bara att nu när jag tagit bort sminket vara same old ugly me. Nej men i gymnasiet ska jag börja fixa med håret och sminket mycket mer. :)
 
Iaf, middagen var så mysig och alla var fina och uppklädda. Efteråt drog jag, Jonathan, William, Olivia och Henke till Hornstull där vi mötte några från 9orna, vi drog till långholmen och hängde där en stund. Fick skjuts sedan hem vilket var mys! Var hemma vid 12 och nu sitter jag här. Nej fan, bra kväll!



Kom ihåg mig?