asså kommer aldrig på nån bra rubrik som ej är emo eller konstig

HEJ!
Igår drog jag till stan med Elsa och mötte Alex. Vi gick runt i lite affärer och hade mys, köpte glass osv. Sen åkte jag och Alex hem till mig och firade henne (lolz), åt tårta och myste. Allt är så mys nu på sommaren. Men ah de va kul, förutom att kinesen stack så fort maten va slut... Idag drog jag tidigare från skolan, åkte till bromma för att gå på nån infosak till mitt sommarjobb. De va kul men mycket ungdomar så såg fett mobbad ut för jag va själv... Haha, iaf tänkte träffa nån efter men alla e ju förjävligt upptagna nuförtiden så jag stack hem (sur). Men kollade Underemployed eller va de heter när jag kom hem så de va väl kul, bästa serien :) 
Åh känner att jag inte riktigt orkar skriva så trevligt här längre. 
Tänkte plugga lite men orkar inte.

Du som kommentera, just have to say att jag typ älskar dig. Seriöst kunde ej sluta skratta/gråta/om vartannat. <3333 U da best



Kom ihåg mig?