fridayy

Dagen har varit braaa, hade sovmorgon imorse och i skolan hade jag bara 2 lektioner, på svenskan behövde man bara sitta och lyssna på redovisningar då jag redan gjort min & på klassrådet snacka vi bara om grupperna till klassresan, idrotten vart inställd för våran grupp och engelskan, vi har ett grupparbete så vi behövde inte va där! Åkte iaf hem, har ätit lite mellis nu, ska snart dra och möta mamma i stan och fixa med mitt pass. Om 25 dagar drar vi iväg! ♥
Gud allt börjar verkligen dra ihop sig nu, 11 dagar kvar till niornas middag, 19 dagar kvar till skolavslutningen, om 25 dagar drar vi till spaanien & om 35 dagar får jag veta vilket gymnasium jag ska gå i höst!! 
Dagen kommer iaf fortsätta bra, kvällen kommer bli awesome! Inte träffat mina kompisar på hur länge som helst typ pga danstävlingar osv. 
 



Kom ihåg mig?