Måndag 20onde maj

Hade egentligen skola idag men valde att inte gå dit eftersom jag känner mig helt slut i både kropp och själ efter resan. Lite jetlaggad sådär, nej men kände att ifall jag drog dit skulle jag bara vara på dåligt humör så valde att ta en dag off istället, behövde verkligen det! Har varit ute och solat samt gjort lite plugg hemifrån, sovit ut osv. 
Imorgon ska jag iaf till skolan, måste redovisa min svenska samt så ska jag stanna efteråt och göra en grej i skolan. Hoho spännande...
För övrigt är jag klar med mina nationella prov för iår, förutom i Spanska som jag ska göra nu i veckan men det är inget viktigt eller något jag behöver ha ångest över, kommer få A anyway!
Lite tråkigt att dansen är slut nu men vi ska boka privatlektion nu i veckan, helt sick att vi inte bara kommer dansa i Sstar tempo nu utan även i 2 min på danssgolvet!! Gaaah. Snacka om bra kondis man kommer få haha.
Annars är det inte mycket som händer just nu, fast samtidigt jättemycket, vet inte riktigt haha. 



Kom ihåg mig?