Helt slut

Den här helgen har varit såå lång, hunnit med så mycket och har verkligen haft jättekul. Lärt känna många nya osv! Åh klockrent bara. 
I fredags drog jag och Alex till skinnis en stund, de va mycket esteter osv där så vi tagga där ifrån och drog till en hemmafest i Brommaplan. Mötte även upp Leo och Hampus osv. De va mys, träffade på många från min klass så de va trevligt! Mötte upp Sofia och Brenda vid 1-2 kanske?? och så sov vi hos Sofia.
På lördagen drog jag tidigt hem till Alexandra och vi drog till Täby c. Blev en heldagsshopping där med fika osv, myyys! Efteråt åkte jag hem och fixade mig lite, sedan mötte jag upp Olivia lite spontant. Vi satte oss vid en bänk och pratade om en massa, mötte upp Christofer och drog till Skinnis, de va mycket folk där så vi va väl där i nån timme innan vi drog oss vidare med Mårten, Max, Christofer och Sebbe till Hammarbyhöjden där Värmdö hade nån form av fest/nollning. De va jättekul och träffa på massa jag kände. Vi stannade där till 3-4 innan jag tog nattbussen hem. Sååå bra kväll!!! 
På söndagen vaknade jag 10 och var heeelt slut. Satt mest hemma och var död. Drog till dansen vid 5 och var där på fysen och coachingen, sen drog jag hem, duschade, fixade mig osv sen mötte jag upp Sofia, Mirjam och Miranda och vi drog tillsammans till Hermods inspark! Kände dock i hela kroppen hur trött jag var så kunde inte riktigt njuta till fullo. Jag och Sofia drog därifrån vid halv 1 och somnade direkt när vi kom hem till henne. Imorse när jag vakna fick jag skjuts hem så de va nice. Ska strax dra till skolan och efter de har jag privatlektion med gruppen, förstår inte hur jag kommer paaallaaa. 
Men är iaf jättetaggad på nästa helg. Fler insparker osv, kommer nog bli skitkul!

Men är iaf nöjd över helgen, har haft 4 utekvällar den här veckan så de niiirreee. Ska verkligen ta vara på de sista kvällarna nu innan de blir riktigt kallt! 



Kom ihåg mig?