Rättegång

Hej,hej.
Var på rättegång med skolan idag, det var faktiskt riktigt spännande och roligt! Är så nöjd att jag valde den här linjen (ekonomi-juridik), för det passar mig och är verkligen något jag vill hålla på med i framtiden. Tycker om Marcus jättemycket också för han är så snäll mot oss elever och vill alltid vårat bästa!
Gymmade inte idag trots att jag tog med träningskläder och allt, viille men var samtidigt lite nojig över det här med att man måste återhämta sig osv. Så idag ska jag bara träna dans! Längtar ♥♥
Förra året, är egentligen emot att lägga upp gamla bilder här, MEN sparar ju till en ny mobil så ni får nöja er med detta sålänge! Min kamera på min nuvarande mobil är sååå dålig. 
 
^



Ser ut som att du har två termosar på dig i bild nummer 1

En riktig rättegång? Jag spekulerar att ni sitter där bak när allt händer där fram som på TV och på ett sätt känns det lite ruskigt på ett sätt om man tänker sig att man själv är anklagad för lets säga snatteri

Domare: Jan Björklund, du arresterades härmed på torsdag den fjärde utanför nån kiosk nånstans. I din ägo befanns två TWIX och på dessa Twix befanns dina egna fingeravtryck. Vad har du att säga till ditt försvar?

Jan: Twix e gott

Domare: SKYLDIG, ANKLAGAD BEDÖMS TILL TVÅ ÅRS FÄNGELSE ENLIGT INTERNATIONELL TWIXLAG DET VILL SÄGA ETT ÅR PER TWIX RÄTTEGÅNGEN AVSLUTAS

Ungdomar: JAAAAAAAAA *ENORM APPLÅD*

jag kanske inte beskrev det så himla utmärkt

Jag kan kompensera för det med något otroligt lustigt som jag kom på när jag öppnade kylskåpet imorse

Vad brukar en gangster äta till frukost?

YOgurt XXDDDDDDDDDDDDD




Kom ihåg mig?