Come on people we have all seen the lights

Nu är då första dagen på UNG08 avklarad! Humör: Trött. Väldigt, väldigt, väldigt trött.

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen, men kan berätta lite kort om min dag. Efter att jag hade vaknat åkte jag hem till Tilde där vi fixade oss osv, sen drog vi till tcentralen och vidare till ung08. Visst, ung08 är jävligt överskattad, men det kan faktiskt vara rätt kul ändå! Bara man väljer att göra det bästa av det hela så blir det kul. Vi spenderade iallafall kvällen där med massor av olika människor! Lärde även känna lite nya människor, och det är alltid roligt. 

Nu ska jag kolla lite Paradise Hotel, sen ska jag gå och sova. Imorgon får vi se om jag drar till ung, kanske ej pallar! 

Och till er bloggläsare, ni får jättegärna komma fram till mig och fråga om autograf! Nej haha jag driver bara, har inga bloggläsare lol, men aa hejdå.

Jo jag läser fortfarande din blogg Anastasia ska på riktigt be om din autograf om jag ser dig imorrn <33333333223223243333333




Kom ihåg mig?