Ikväll skiter jag i allt

Hej på er, vaknade upp hemma hos Tildeboi och allt känns allt annat än okej för

à) att jag känner mig lökig i gårdagens kläder.

b) att jag somnade med sminket på.

c) att jag precis upptäckte att jag fått massa finnar, brb slänga allt choklad jag har.

d) att allt helt enkelt inte är okej.

Gårdagen var iallafall Nice och det är ju alltid ett plus. Jag och Tilde åkte hem till Magda där även Corinne, Lara, Robin, Ida, Samantha, Bella, Abel, Alvaro, Teo, Alfons, Kollis, Jocke, Richard, Mira, Anton, David, Nova, Kalle, Erik, Majki, Christoffer och säkert några fler va. Vi spenderade kvällen där med vp, mat och allt man kan begära. Det var chill & vi taggade runt 12 hem till Tilde. Vi kollade andra avenyn och sådär, sen somnade jag nästan direkt haha.




Kom ihåg mig?