how does it feel when you take your chance and start the dancin?

Sitter just nu och taggar lite lätt med disco-listan på osv, ååh blir så jävla glad.
Dagarna flyter på som vanligt nu, har knappt tid till datorn numera. :( Men känner ändå att jag väljer mina prioriteringar rätt. Skönt att ha kompisar som stöttar just nu, fan den här helgen har varit jobbig, då är de skönt att bara kunna vara med kompisar, tänka på nuet, släppa alla bekymmer.. och de känner jag att jag har gjort rätt bra!

Idag efter skolan stack jag till Spånga och träffa lite folk osv. sedan åkte jag hem, tryckte i mig tacos, fick skjuts till dansen, hade dans halv 8 till halv 9, sedan fick jag skjuts tillbaka hem, duschade, satte mig ner och pluggade fram till nu, och nu kände jag att jag behöver en paus! Ska snart sova, förövrigt är livet fantastiskt men samtidigt oerhört deprimerande. vet inte vilka som finns där & inte. känns lite som att jag tappat mig själv på vägen, betett mig konstigt & känner mig inte riktigt som mig själv. försöker ställa allt till rätta nu. 






Kom ihåg mig?