Helgen

Förra veckan gjorde jag inte så mycket, tränade typ varje dag och pluggade. 
Helgen var asbra, fredagen spenderade jag hemma hos Jennifer samt hemma hos mig själv, de va myys! Vi såg en jättesorglig film som var så sjukt bra.
I lördags hade jag loppis med klassen, på eftermiddagen pluggade jag och tänkte ha hemmakväll men slutade med att jag drog till vby och mötte Denise och Julia. Kvällen var sjuukt lyckad, påvägen hem hade jag panik om hur jag skulle komma hem men lärde känna några där som också skulle till stuvsta så vi tog taxin hem tillsammans med deras mamma, ååh vad jag tackar dom annars hade jag typ varit fast där! :(
I söndags var vi och testade dräkterna med gruppen, sjukt fina har dom blivit redan. På kvällen hade jag dans mellan 5-8 sen somnade jag nästan dirr då jag kom hem. 



Kom ihåg mig?