2012 vs 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Ja, det kan man verkligen säga att jag har!

 Hur har ditt 2012 varit? 2012 har nog varit so far mitt livs bästa år. Dansen, vännerna, skolan. Allt är så jävla bra. Det började dåligt men allt positivt som har hänt väger över det så mycket! 

Största misstaget iår? Umgåtts för lite med min underbaraste familj.. Känns som att vi glidit isär jättemycket. 

 Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Det hoppas jag verkligen.

 Blev du kär i år? Nej.

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 18-20 maj!

Vad är din största framgång 2012? Skolan, mitt sociala umgänge

 Bästa köpet? Ett bälte som jag fick av Sofia, mina hunters, mina svarta jeans! 

 Vad spenderade du mest pengar på? Fika... Och kläder!

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Gangnam style, don’t you worry child, call me maybe, hela min 2012 spotify lista. 

 Vem har du umgåts med mest? Har varit lite från och till med alla!

Bästa minnet från 2012? SM, alla tävlingar, en klockren kväll på skinnarviksberget och den här helgen.

 Har du haft ett förhållande under 2012? Nej :)

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013? Ett seriöst förhållande...

 Vad önskar du att du gjort mer 2012? Pluggat mer, umgåtts mer med min familj

 Vad önskar du att du gjort mindre? Inte öslat onödig energi på vissa saker

 Favoritprogram på tv? Pretty little liars

 Största musikaliska upptäckten? Kommer inte på någon nu...

 Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kamera

 Vad gjorde du på din födelsedag? Firade med familjen + Sofia på en resturang, men hade tjejmiddag nån dag efter!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Om jag hade rest utomlands

 Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och massa roliga fester

 Vem saknade du? Pappa!

 De bästa nya människorna du träffade? Fått tillbaka kontakten med Denise & Julia!

 Vad vill du säga till dig själv inför 2013: Plugga mer, undvik drama, umgås med dom som får dig att må bra, sluta försök rädda saker som redan runnit ut i sanden, festa, ha kul, ta vara på alla chanser, sluta fega ur i stundens hetta.

-----------

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började gymnasiet, jag skaffade mitt första jobb, jag har haft mer pengar på mitt bankkort än nånsin, jag har åkt på en riktig shoppingresa! Jag har varit på riktigt jävla bra fester! Kommer inte på mer men aaaa

Hur har ditt 2013 varit? Bästa nånsin! Har expanderat min sociala krets, börjat gymnasiet och blivit mognare, haft såååå roligt och njutit varje sekund av tonåren. Helt klart mitt bästa år! Lite synd att sommaren var sådär dock, men har typ aldrig kul på sommrarna längre hehe 
 
Största misstaget iår? Umgåtts för lite med min familj som vanligt hehe

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Man kan alltid hoppas men känns inte som att 2014 kan slå 2013 om jag ska vara ärlig. Men ja vi får väl se!

Blev du kär i år? Nä!

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Looondon, yxlan!! SM2013 omg bästa ever! När jag började gymnasiet 20 augusti typ!!

Vad är din största framgång 2013? Dansen helt klart! Även vännerna, och gymnasiet! Höjt mina betyg rejält vilket är nice! 

Bästa köpet? Allt i London! && kanske min mk typ

Vad spenderade du mest pengar å? Kläder och mat. Fast har varit bra på att spara pengar nu på sistone #london2.0

Gjorde någonting dig riktigt glad? Börja gymnasiet och börja om på nytt med nya kompisar osv. Borde ta bild på alla fina människor jag träffat på och skriva lite kort. Sen kanske all framgång med dansen på sistone. Och att jag jobbat så mycket i sommar! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Min 2013 spellistaaaa

Vem har du umgåts med mest? Alexandra, Olivia, Mirjam, Sofia, Johanna och alla från dansen är ju de jag träffat nästan dagligen! Sen Denise och Julia också<3 & Alla från min klass!

Bästa minnet från 2013? SM2013, yxlan, london, alla bra utekvällar, första veckan i gymnasiet, skansen! Saknar fan skansen :(

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej, börjar tro om de är nåt fel på mig

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ja, åka på en semester resa utomlands! Och få ett jobb. 

Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat mer i våras och behållt kontakten med typ Jennifer kanske!

Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar på mat

Favoritprogram på tv? Paradise hoteeel

Största musikaliska upptäckten? Vet inte azz

Vad gjorde du på din födelsedag? På själva födelsedagen så åt jag middag med min familj + sofias och hennes familj. Dock var jag på fest samma helg eller vad man säger då jag fyllde år på en vardag!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? En resa utomlands med sol och bad

Vad fick dig att må bra? Mina kompisar, min familj och dansen

Vem saknade du? Ingen speciell direkt!

De bästa nya människorna du träffade? Folk från min skola :)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? FEGA INTE UR!!!!!!!




Kom ihåg mig?