Bra dag

Tjaaa. Imorse gick jag iväg och gjorde en asbra sak så nu är jag väldigt glad! Ska strax dra iväg och möta Mirjam och dra till skolan, börjar 12.20 idag vilket är nice. Efter skolan har jag dans direkt, sista tävlingen det här året är om 6 dagar så måste träna stenhårt nu! Vill verkligen upp en klass innan nästa termin! 
 
 
Haha shit vad folk hypar egentligen att dom vill ha snö... Jag är tyvärr inte med i den trenden, har inte ens köpt en vinterjacka än eftersom jag fortfarande går runt och hoppas på att det ska bli sommar snart. Allt blir så deprimerande på vintern. Men men. Imorgon ska jag till Lilje på förmiddagen, sen skola & ska försöka få iväg mig till gymmet på kvällen. Annars så blir det väl att ta igen lite plugg! 


Det är för att du inte är en riktig viking




Kom ihåg mig?