Q

1. Netflix
Mmmmm, älskar netflix och råder verkligen alla till att skaffa det. Speciellt den amerikanska versionen för där finns det typ 10 gånger så fler filmer och serier än den svenska. Nej men seriöst älskar netflix, man kan hålla koll på vilket avsnitt i serien man är på, det är bra kvalite, det finns massvis med alternativ osv!! 
 
2. GOSSIP GIRL!!!
Alltså, jag tror att jag kommer börja gråta. Såg nyss klart säsong 6 för andra gången, och serien var till och med bättre den här gången!! Kanske för att jag är äldre nu och kan relatera mer. Men omg vad bra den är, alltså helt seriöst bästa serien någonsin! Helt sjukt. Love it. Är kääär i gossip girl... Skulle ge allt för att få leva i deras liv. Ha hur mycket pengar som helst, vad med i nån form av elit, så fina kläder och ja allt!!!!! Wäwäwäwä. Trodde aldrig jag skulle säga det men gossip girl slår nog till och med pretty little liars. 
Men the sad part is att nu när jag sett klart det har jag typ ingenting att leva för. Ska nog börja kolla på 90210 igen eller O.C. Eller nåt sånt vi får se... Men alla måste iaf kolla på gossip girl! 
Funderar seriöst på att börja säsongen från början igen.. Fast kanske får vänta en liten stund. 



Kom ihåg mig?