wishlist

Fyller ju år om exakt en vecka. Vet inte riktigt vad jag önskar mig och känns som att min födelsedag är lite bortglömd iår.. Men ifall jag ändå ska tänka ut något jag vill ha är de dessa saker som kommer upp:
 
- Jofama skinnjacka! Dvs dessa två
  
 
- En tur till Ikea för att fixa med mitt ruuum!!
 
- En ny mascara (telescopic är enda mascaran jag använder och gillar)
 
- En iphone 5 (inte för att det nånsin kommer hända men man kan ju alltid hoppas haha)
 
- Ett par ray bans 
 
- PENGAR!!
 
- Ett marc jacobs datafodral
 
- Ett par fungerande hörlurar haha
 
- Hunky dory mössa e ju fiiint
 
- Pengar för att laga min mobil haha helt sönder
 
Jaja... 
 
 
 
 
 



Vet du igentligen varför du vill ha en iphone 5?

Skillnaden är knappast märkbar, speciellt för någon som inte är insatt i såna här grundläggande tekniska saker

Apple håller uppenbarligen tillbaka för att folk som inte förstår sig på sånt här ska fortsätta att dränka dem i pengar varje gång de släpper en ny version

Jag rekommenderar vilken annan typ av modern mobil som helst, min HTC har allting plus att man faktiskt kan hålla i den eftersom att den inte är designad för att du ska tappa den och köpa en ny var fjärde månad

Jaja...

Min visdom uppskattas ändå aldrig






Kom ihåg mig?