Helgen

Nu har ännu en vecka gått och allt flyter på som vanligt. I fredags gjorde jag mina preliminära gymnasieval, de blev bromma & ybc. I helgen har jag också åkt in till uppsala med mamma. Vi traskade runt där & lekte turister.
Lördag kväll åkte jag in till Sundbyberg där vi firade Rebecka på en resturang, skitmysigt. Vi stannade där en stund innan vi åkte hem till Rebecka, hämtade filtar & tjocktröjor, drog bokstavligen ut mitt i skogen där några killar hon kände hade tänt upp en brasa. Jag hatar skog så jag åkte därifrån tidigt. Mötte upp Elsa vid 12 & vi drog till en fest i Östermalmstorg. Vi hann vara där en stund innan polisen kom, sen drog vi plus några killar till ett annat ställe i Mariatorget. Helgen var bra förutom utskällningen jag fick när jag kom hem sen, hehe.

OMG ääälskar diiiin blogg!!!!'n




Kom ihåg mig?